//Cactus On The Moon!
Follow Dashboard
Goodbye Everyone :'(
Thursday 26 December 2013 | 0Superstar (s)!



Assalamualaikum stalker stalkies sekalian


Hm okayy. Izinkan aku start cerita dulu pasal mamat handsome dalam gambar nii. Nama diaa Muhammad Akmal Yazid b Mohd Razi. Diaa nii well-known as Ajib. Diaa nii merangkap ex-couple aku sekarang nii. Baru je clash dgn diaa. Lama jugakk lah aku couple dgn diaa. 2tahun 5bulan 16hari dan itu lah pengakhirannya. Hm sedih. Kitorang start couple masa aku form3 and diaa form2. Yaa, diaa mmg muda setahun daripada aku tapi cinta tak mengenal usia kan. Seriously, aku sebenarnya susah nakk lepaskan diaa. Aku sayangkan diaa. Tapi aku lepaskan diaa, ada sebab. Diaa nii baik. Bahagia sangat couple dgn diaa. Bila couple dgn diaa, seriously hati aku tak terbukak untuk org lain. Sekarang nii aku dah single. Eventhough aku dah single, tapi aku susah nak accept org lain. Maybe sebab hati aku still ada kat diaa. Memang susah nakk lupakan org yg kitaa sayang. Ajib, Riena sayang Jib. Maaf sebab Riena tinggalkan Jib. Riena perlukan masa. Riena perlukan ketenangan untuk pulihkan diri sendiri. Okayy now, Jib couple je lah dengan sape yg Jib suka. Riena masih patah hati. I'm so sorry for this. Thanks sebab dah bahagiakan Riena. Riena tak pernah dapat couple yg se-sporting Jib. Serious Jib nii gilaa gilaa. Jib layan je kerenah Riena yg kadang kadang macam budak budak nii. Thanks alot. Now, kitaa dah berpisah since 24.12.2013. Tapi kenangan indah yg kitaa bina since 8.7.2011 tu, Riena takkan lupakan. Jib tak pernah sakitkan hati Riena macam ex ex Riena yg lain. So bila dah terkena sekali nii, Riena terasa sakit sangat. Papepun, Riena sayang Jib sangat sangat. I love you. Take care of yourself :')


Okayy now, see this girl yg kat sebelah aku nii (Kanan). Hm, aku rindu diaa lah. Okayy aku kasi intro sikit pasal diaa eh? Budakk nii nama diaa Nor Suhaila bt Saleh. Diaa nii well-known as Sue. Diaa nii merangkap adik angkat yg paling rapat dgn aku. Apa apa masalah, aku akan refer kat diaa. Honestly, everyday diaa text or tweet aku. If takde kredit, mmg diaa akan tweet aku. Yelaa kan. Kami berdua tergolong dalam insan insan yg kesunyian. Haha. Beria. Gurau ah. Takde lah. Aku rapat je dgn diaa and aku sayang diaa nii sangat sangat. Okay. Tak lama lagi diaa nii dah nakk kena masuk hostel. Aku? Hm. Dah lah diaa je yg selalu teman aku hari hari. Lepas nii mesti aku bosan gilaa babi. So disebabkan nii lah, bulan 1 nii aku tetap nak kerja. Aku sunyi wehh. Serious. Aku online pun, bape ribu pun yg layan aku, aku tetap bosan sebab hal peribadi aku tak bole lah kan nak share dgn org lain. Lagi lagi yg aku tak kenal. Hm. It's okay adik. Adik take care of yourself okay. Tahun 2014 adik SPM. Belajar okay. Takde akak, jangan malas malas nak belajar. Ingat dulu masa kita kat asrama macam mana. Adik selalu paksa akak untuk belaja. So tahun depan, adik belaja sungguh sungguh kayy? Paksa diri tu. Focus on Add Math, Sejarah and Akaun okay. Akak nak tengok adik berjaya. Jgn jadi malas macam akak. And one more thing, Senior eh dik? Haha. Jgn jadi senior yg teruk kay. Keep on dgn perangai adik yg gilaa gilaa tu. Tapi jgn sampai budak pijak kepala ye? Okayy adik. Byee. Take care. I love you so much :*

Okayy. The end. Byee. Thanks for reading.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi gaiiiss. Welcome to my blog. Stalk me okayy :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Stuff Site


Let's Talk!



Own this blog : Riena Winkwink

Best View at GOOGLE CHROME!